Soffpotatis

Fan asså,. Har jju sägt att jag ska börja röra mig. Visst jag har varit nut å sprungit men orka!! Nöjer mig med att gå ut å gå, kommer aldrig att börja. Men jag ska börja med innebandyn igen och då ska vi ut å springa.
Idag blev det inte så mkt gjort som jag ville, va till banken och handlade men sen blev de bara slappistid resten av kvällen... Kommer sitta här till kl 23.00 då BB är slut..
Men imorn senni... Då blire att rensa rabatter och sooola, ska bli varmt varmt VARMT imorn. Skönt.
Får hoppas de håller i sig bara. :D:D Skulle va kul å kunna bada snart, lägga sig nere vid vattnet med Lilleman.
Ha en trevlig kväll allesammans. Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0