Sent men vaken.!

För er som inte vet vart jag bor men kanske har sett programmet 100 höjdare, nu ska ni få se vart jag kommer ifrån. Min lilla håla här i Värmlandsskogarna har varit med i 2 PROGRAM av detta.. :D HaHa..
Nu Ni ::;'
Först ut har vi kattkvinnan Aina. :D Henna har man träffat på sååå himla många gånger. Hon hade sin plats på ett café som vi har har i Sunne. :D Hon var för många år sen lika liten som ho verkar i programmet. såå söööt. :D



Som nummer 2 här så har vi Myran. När jag jobbade på en pizzeria så var han alltid in å köpte pizza.
Samma sak varje gång. Han ringde på vägen ner och beställde en Acapulco och en päron mer. Barn storlek. ALLTID. Han är förtfarande i gång. Han kör Karaoke kvällar än. Också himla kuuul. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0