Seeg dag

Jaha, nu sitter man här i soffan igen.. Fönstret är på plats men inget annat blev gjort idag. Orkade inte köra något till tippen, orkade inte städa och inte att måla. Det enda jag har fixat idag är paket till morsan.. Så nu har alla åkt hem och Jocke  går snart o Nils sover. Fimpen ligger breve mig som vanligt. mysigt de. Ska nog försöka att sova lite nu, kan behövas, man får passa på när lilleman sover såå skönt i vagnen. :D Neee kommer lite bilder nu som kanske är något att se :D Vem vet.  Såg nu att jag inte alls ska sova, det går en bra film på tv1000 family. Och sen direkt efteråt så kommer det ännu en film. Tjohooo. Så de får nog bli revbensspjäll och pot.sallad nu.
Tjingtjing

Börjar ta sig ute nu. kommer bli gammal stil på huset.


Älsko arbetar och jag tar kort. :D Rätta takter de.


Vi har även lagt golv i hallen så det går igop med det i köket. Blev skitbra.


Mammas prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0