Nu är som de är.

Orkade inte kika så noga. Nisseman vaknade nu. Men bloggen får se ut såhära nu. den kommer att bli bättre.
De lovar jag. men tiden finnes inte just nu :D Nu ska jag mysa med min lille prins.
Idag så har Skymberg och Västlund varit förbi. :D kul att se Jossan, va ett tag sen. Men nu snart ska jag laga mat åt älsko. Han kommer hen från jobbet snart. Sen så blire tv resten av kvällen. Inget godis ska man äta heller. Måste försöka att träna mer å äte mindre. men fick höra idag att där jag är och springer så springer även vargarna runt. Kändes inte så kul, så jag kommer nog inte springa på ett tag *Yej*. nej då men är rädd om min hund som också är med och springer. Får inte bli uppäten av en varg inte. ;) Men men. Ska gå å hämta Nisseman nu.
Imorn så ska vi byta fönster och få klart hela sidan. Äntligen. Sen så ska vi börja på framsidan, en entré så det ser välkomnande ut.:D Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0