Mys i soffan igen

Nu sitter man i soffan och ser på Så ska det låta. Det är sååå himla bra :P
Lilleman har somnat, han var riktigt trött ikväll. Så nu äre bara jag och Älsko i soffan.
Ensam tid är mysigt de me. Får vila upp sig inför imorn. Kommer bli en lång dag när vi ska måla, byta fönster och åka till tippen, sen ska jag försöka få upp en stor jäkla rot det mitt nya träd ska stå. Prydnadsapel tror jag det hette. Kommer bli så fint när det börjar blomma. Det kommer att stå framför dammen, och i dammen så växer det rosa näckrosor (Fiiint). Sen på kvällen ska Älsko ut och då blire bara jag och lilleman i soffan. Men vi får mysa till det med godis och en bra film.

Prydnadsapel


Dammens blommor.

TjingTjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0