Mors Dag. Min första

Idag är det min första Mors Dag. Den har inte varit en succé än men det kan väl ändras.
Eftersom Jocke va ut igår så är han trött idag (förstår man). Men lite tråkigt är det iaf. Hade väntat mig frukost uppdukat eller något annat sött. Eftersom min son är 5 månader så kan han ju intye direkt hitta på något till sin mamma. Det kommer sen när han börjar på dagis de :D Då kommer man få så fula saker som dom gjort själva men man kommer att älska dom, bara för att det kommer från ens barn :D Så vi får väl se vad som händer idag. Är jäkligt trött också. Har inte sovit något i natt heller. Vet inte vad som är fel. Sliter på en som fan.
Men men, ny dag nya tag. Skriver senare om hur min dag blev. Får hoppas på något mysigt.
Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0