Mors dag är som det låter MORS DAG.

Hejhej. Nu har älsko kommit upp, direkt till tvn och på med Viasat Motor. Formel 1!!!
Kan det bli bättre,?! *urk* Men men. Han är vaken iaf. Kommer inte få något paket heller, det kommer till fredagen. Fyller nämligen år då, så vi skulle slå ihop de sa vi. Maten idag då? Trodde faktiskt att jag skulle få laga maten men eftersom herr Hellberg är lite bakis så är det köpmat. han har bestämt att det ska bli kinakrogen idag. Men vi äter hemma, kan inte gå ut å äta den här killen senni. ;) Kina är gott men pizza är bättre tycker jag. Det bli antagligen jag som får åka o hämta det också. ROMANTISK sak har jag här breve. HAHA. han har sina fina stunder han också. kanske är därför jag älskar honom. :D han är inte för mkt av de goda. Allt är så lagom. Han har allt. Min pärla.
Skam man prata lite om vädret kanske.? Fy bubblan, skulle ut o gå med familjen och då helt plötsligt från ingenstans så började det att hagla. Mkt och stora vita bollar trillade ner. Sen slutade det lika fort.?? Konstigt ibland.
Sen när promenaden va klar så satt jag i soffan och hör när det börjar spöööregna. 3 minuter senare så kom solen fram och det blev pötthett. Skumt. :D Och just nu så blåser det utav bara F-ordet. Såg på vädret nu att de skulle bli värme hos oss. Såå skönt. Man har längtat efter solen och kunna gå i shorts o linne, man måste ju hinna få lite färg iaf innan hösten kommer. Såg en julfilm igår, så man fick nästan panik att det va så kallt ute. Kommer aldrig bli sommar. :/ Nee nu ska jag väl krypa ner hos min fästman♥ och "njuta" av dom sista 42 varven av Formel 1. Hadé gött. :D Tjingtjing

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0