Matproblem

Vad ska man kunna äta denna vecka då??
Vi ha som så att vi skriver matlista varje måndag och handlar inför hela vevckan..
Men efter ett tag så är det inte lioka lätt att komma på vad man ska äta, de brukar bli samma saker väldigt ofta nu.. Lite tråkigt.! Såg BB igår. Vem av dom kommer att åka tror ni?? Jag tror Sara är den som kommer att ryker imorn. Simon är ju en sån gooding, hoppas nästan att han vinner bara  för att han ä så skön. :D
Nee nu ska jag skriva handlings listan och sen åka till banken...
Måste bara, I Natt hade jag en hemsk hemsk mardröm, Jag drömde att Älsko va otrogen.?!! Det är ju bland de värsta man kan drömma, MEN inte med vem som helst..... Utan med MIN EGEN MAMMA... FYY fan va äckligt.
Haha jävla tur att det inte va sant, men man vart lite kallsvettig när man vaknade iaf. Nemen uuu va äckligt, täck på Lilleman. "hej jag heter nils och det här är min mormor, men även min styvmamma." nHaha uuu.. Nu grinar han här också, så hemskt va de ;)
tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0