Gränna del 2

Nu Har man varit inne i centrum och kollat på Lucas när han tävlade i MiniVättern. Såå söt. :D
Sen så har man varit ute o gått med två helt väldresserade hundar :D Lyssnar på allt man säger. :D
Ena hunden tror han är en katt (border Collie) Ingen liten kille :D Men han får gärna hoppa upp i famnen på mig :D
Sen har man pratat lite med Mie om Zumba. :D Yejj.
Ska höra med jocke för isf blire ett pass av Zumba imorn. Mie är instruktör.
Ni som känner mig tror mig nog inte men nu är det bestämt att jag ska gå kurs för att bli instruktör och träna med alla där hemma som tycker att det är dyrt med träningskort ;) (måste bara hålla koll å anmäla mig, det var slutsålt nu). Det ska bli sååå kul. Så det kommer väl bli en till sak att skriva om här i bloggen :D
Min väg till Zumba Instruktör ;) Blev hel tänd på detta nu så nu j*vlar ska jag genomföra det.  :D
Hoppas bara att folk kommer att komma till mig då :P:P Haha.
Här kommer ett liten smakprov;)
Min sons Kusiner ser ni i videon :D :D
Tania&Alicia
Tjingtjing

Kommentarer
Postat av: Mie

Skramla ihop en drös med folk, fixa en lokal så kommer jag upp som ett skott och kör lite pass!!!

Tjingtjong!!!

Synd som fan att ni inte kunde stanna över mitt pass, men attans, en annan gång!!!

2011-05-15 @ 21:15:50
URL: http://krokodilvirrpannan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0