God morgon alla.

Goddagens. Fy bubblan säger jag bara. Det har varit den värsta natten i mitt liv.
Somnade runt 5 imorse. Nils har varit jätte lugn i natt men ingen annan i hushållet. Gick å la mig vid 23.00, läste till 01.00. Sen när jag släckte lampen så var jag himla trött, men då började Fimpen(hunden) att klia sig som en galning hela tiden. Så jag fick gå upp och hämta honom. Sen så ringde en kompis. Och sen skulle jag lägga mig igen, då började älsko att peta på mig med sina fötter. han rev mig med naglarna. Faaan tänkte jag. Fimpen började drömma eller nåt fåt han låg och gjorde ljud ifrån sig. Sen får man den där tanken att "å jag kommer aldig att somna", det gör inte saken bättre. När alla började va tysta igen så började Nils och smaska, vet inte vad han drömde eller hade för sig. men kort efter det så vaknade han iaf. Så då gick jag in i andra sovrummet å la mig, gav Nils lite mat och läste igen. Då va klockan 03.48. Såg att solen va på g upp också. Sen de enda jag hade i tankarna efter de va ju att älsko skulle ut idag och jag blev helt solo med Nisseman ikväll. Så jag va tvungen att somna. annars skulle jag inte orka med hans kvälls gnäll. så 04.30 när jag kollade sista gången på klockan då somnade jag även kort efter.
Men sen så 08.00 vaknade Lillen igen och skulle ha mat. Och vi gick upp vid 10.00....... Kommer nog somna gott ikväll iaf. Neee nu ska jag ut på Sunne innan Mamms o Papps kommer förbi och drar igång. Måste fixa Morsdags present. Hörs sen. Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0