Ensam hemma ikväll.

Nu sitter jag själv i soffan, Älsko är på jobbet och Lilleman ligger på golvet och protesterar.
Han börjar bli trött så vi ska sova nu. Ninni va nyss här på besök, alltid kul med sällskap.
Låter som om jag är rädd för att vara ensam. Men det är bra tråkigt. Finns verkligen ingenting att göra, men det borde väl igentligen vara då man kan göra allt. Gå naken inomhus, se på vad man vill. ja allt. Men man ska orka göra något av följande också ;) Men men. 'Kommer lite bilder nu på olika saker från min trädgård.

tro inte att det är blommor, det är ogräs alltihop,... så nu ser ni vad jag har fått rensat...


här är hela min bakgård, den behöver frenoveras som ni ser. nytt gräs och mer ordning o reda.
tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0