En helg i Gränna del 1

Nu har jag lite bilder som jag tog under resan ner.
Sen ville hundarna vara med på bild också ;)
Hoppas på bättre väder imorn så man kan gå ut och ta lite kort å passa på å sola lite samtidigt. ;)
Ikväll blire så ska det låta, å imorn melodifestivalen. Hoppas på en bra placering men jag har svårt att tro de (rätt så töööntig låt.) Rätta mig om jag har fel?!
Nisseman ligger o sover just nu så man få passa på o få lite egentid framför datorn :D
Ursäkta sidans utseende men jah håller på att lära mig att göra om ;)
Nu kommer lite bilder som dagen hade att bjuda på. Blir mer imorn ska ni se :P:P
Nils min prins sov i hela 3 timmar ner. Han ä underbar.
Min andra prins körde som vanligt. Sööötnos
Djurgårdare är man också ;)
En resa utan Donken är ingen resa. Såå himla gött.
Soligt o fint var de på vägen ner. :D Sååå skönt med sommar.
(Blommorna i trägårn hemma växer fint då;))
Nissepisse vaknade och ville va med på kort. Å de får han mer än gärna:P
Min blåögda lilla prinskorv.
Tog man fram kameran så bjöds de på lek av hundarna ;) Skööna saker.
Nee nu snart blire tacos här i huset o det säger man inte nej till.
Ingen fredag utan tacos senni ;)
Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0