Tusan också...

Jag har lagt kameran någonstans så jag kan inte lägga upp bilder just nu... Meen de tar sig på utsidan iaf..
Ska fixa lita äggmackor och kaffe åt Älsko och pappa.. :D
Gårkvällen va skit skojji.. Va hemma hos Ninni och åt goood mat och drack vin.
Tack Linnea. :P Sen när brudarna skulle på strandcafé så gick jag och Lilleman till Brittany och pratade engelska..
Alltid lika kul att göra sig förstådd. Hehe
Sen hem till vovven och ut på promme. Kom i säng runt 1.
Men det är skojjskojjskojj..
Nu ska jag vara hemmafru och laga mat åt dom arbetande männen så vi hörs senare...

Tjingtjing

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det är jag som ska tacka er brudar! :) Gött med äggmacka btw! ;D

2011-06-18 @ 11:54:52
URL: http://ninninmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0