Sunne, arbete och matning.

Har varit ute på Sunne med Ninni och Skymberg.
Köpte en tröja och ett linne. Lilleman fick sig några tröjor han också., Och köpte även ett linne till Älsko.


Satt på Saffran och och möös.:D


Har börjar riva upp så jag får min nya gång.. Men hann jag inte för lilleman vaknade och skulle ha mat..
Men ska ta mej en promme nu så får vi se om han somnar om och då ska det grävas ur och fyllas med sand och sedan kan jag lägga i plattorna :D Men det kommer bli bra hoppas jag.. :D

Ha en trevlig eftermiddag..'Tjingtjing

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe det har tyvärr inte kommit ngt mer skratt sen sist :P Bara en lyckoträff ;) Han ler så stort och det ser ut som att han håller inne skrattet nu bara hihhi.. Vi har det bra här! Men ja det kan bli lite ensamt här uppe ibland så det vore jättekul att ses! Vi kommer faktiskt att flytta inom kort, närmre dig, ska skriva mer om det imorgon på bloggen :P Kraaam!

2011-06-16 @ 17:33:02
URL: http://www.fridawesterberg.blogspot.com
Postat av: emmi

- nej det kostar ingenting =)

och tack så jättemycket!:)<3

2011-06-16 @ 20:55:50
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0