Städkväll

Ska snart börja städa huset.. Fy bubblan, Mkt att rengöra. Stora ytor och 2 våningar..
Eftersom det va ett tag sen så har man ju lyckas att samla på sig en massa skit som ligger framma och gör att det ser ut som en svinstia... Sen blir det inte bättre av att Fimpen tappar päls som bara den just nu. Håååår överallt..
Älsko har åkt till jobbet så mamma kommer upp snart och lekar med Lilleman ett tag. :D Snällt av henne att hjälpa till.

Lilleman och jag var och hälsade på hos Hannes och Brittany förut. Fick plocka fram engelskan igen.. Gick bra enligt mig själv, behövde inte ta om det allt för många gånger ;) Sen fick jag höra hennes svenska också. :D Roligt när nån försöker, de är inte lätt.

Nee nu kom mamma så jag ska städa, hörs senare. :D

Kramen

Kommentarer
Postat av: LIENE

Duktig du är som städar:)

2011-06-21 @ 09:39:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0