Sommar i Värmland

Nu äntligen orkade jag gå in och skriva lite..
Har gjort så mkt dom senaste dagarna så jag har helt glömt bort att skriva på  bloggen..
Men Lilleman sover och solen har gömt sig så då passar jag på att skriva lite..:D



Marie och min prins Nisse..
Vi gick ner till Fryken och badade lite. Mysigt
Fimpen badade också.


När vi kom hem så badade jag och Nisse i poolen hemma.. Han tycker att vatten är väldigt skojjigt nu.


Efter badet så var det mystajm på filten. Busfrö..:P

Hela dagen har varit skön, varmt och soligt. Fimpen har varit med hela dagen och just nu så ligger han raklång breve mig och har däckat.. han tycker nog också att det är väldigt varmt..
Just nu så ska jag se på reprisen av Top Model 5.. Såå himla bra program, sen blire att laga mat . Idag blire lasange. Det är sjukt gott med en saftig grönsallad till.. :D


Här hade Älsko och jag gjort oss midsommarfina... Va på G till festen vi skulle på.
Kul att skojja till sig på kort ;)


Lilleman har fått en resesäng som Fimpen också ville provligga..
Tack farmor o farfar för sängen.. Kommer att bli välanvänd..


Fick låna en bok av Marie som heter Starcrossed, Helena.. Den är sjukt bra. har läst 400 sidor på 2 dagar. Synd att alla böcker som man tycker är så bra tar slut så fort.. Sen kommer inte uppföljaren förran på länge..


Ha en trevlig kväll.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0