Körv me bröö

Nu ska älsko tända grillen så vi kan äta korv me bröd. :D Mos och gurkmejja på också.
Kan va gott ibland. Vi hade en mys stund hela familjen förut också. Vi la oss i sängen och såg på Walk the line. Men det blev som vanligt. Bara jag som orkade hålla mig vaken. Bra film.
Köpta en bok igår, House of Night 7. Den serien är så himla bra. Gillar man Twilight så kommer man att älska den här serien också. :D Den kommer att komma ut på film så nu är man på helspänn. Ska bli så sjukt bra.
Sitter och skrattar lite nu för lilleman ser på Playhouse Disney- Händige Manny. Han gillar tecknat, men det är ju så töntigt. Men ett stort plus är att dom räknar och är väldigt utvecklings taliga. :D Om ni fattar?? Hehe. Men men
Hoppas på något att äta men jag skulle kunna tro att älsko kommer in snart o svär. Vi är värdelösa på att få tänd på grillen. Alltid lika kul.. ;P Sitter och funderar ut min nästa tatuering också.. Finns sååå mkt man vill göra så de är ju bättre att inte göra mer just nu men man orkar ju inte hålla sig.. Är inne på en helarm och även skriva Nils på armen eller något. Men jag har svårt att bestämma mig. Så jag får nog lägga de på is ett tag till.. Men till hösten blire nog något nytt på min kropp.. har så många små och plöttriga så skaffar jag fler kommer det nog bara se dumt ut. Men det tål att tänkas på. Får fråga någon som vet detta.. Det ska ju sitta där hela livet liksom..

Nu blire att gå ut och kolla till Älsko. Lilleman sitter och pratar med tvn så han klarar sig nog i någon minut ensam.
Han är så sööt. :D
Men ha en trevlig kväll allesammans, ser ut att bli lite finare nu iaf..
Njuut. :D
Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0