Jordgubbar

Sitter och äter jordgubbar och dricker Fanta. Mumma.
Har varit till hamsterboa och hört om dom vill ha ett piano men det ville dom inte. Så det är bara att slå sönder det och åka till tippen. Det väger över 300 kg så man orkar inte lyfta ut de.... Tråkigt men sant. :/
Nu blåser det upp till storm. Hörde att lampan där uppe for i backen. Inte min lampa så bäst att stänga om sig.
Snart så ska jag sätta mig vid tvn och kika om de finns något roligt att kika på.
Igår när jag skulle klippa gräset så skadade jag mig också, trampade snett och hamnade klämd mellan två vassa stenar så jag skar upp hälen.. Ajjajj., Men jag lever. :P



Ser inte såå farligt ut men det gjorde ont och blödde därefter....


Köpte T-shirt till Lilleman.


Strawberries.... :P

Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0