Jobbig dag

Idag har jag varit med Nils till BVC. han fick sin 5 månaders spruta idag. Det gillade vi inte. Kändes så hemskt att sitta där brreve och inte kunna göra något. Han grinade. :( Men nu är det gjort och han sover.
Har varit ner till Mamma och Pappa för att få lite käk. Mumma. Sen så tog jag epilatorn och scannade benen.
AjjjjAjjaj fy fasiken vad ont de gjorde. Benen är prickiga.. och det kliar. Men det blir bättre. Sen har jag varit och gooosat med Maries katt. En norskskogskatt. Vitt bröst och vita strumpor, sen är han gråmelerad.. Och det bästa, den lilla prinsen heter Melker.. Han är såååå gosig.
Igår blonderade jag Marie, sen gick vi till frissan Emelie och fick det rött.. Sååå sjukt snyggt. Det blev Cola korks rött. Väldigt coolt. Och hon passade i de så in i bomben.. Roligt när det händer något.
Sen har jag suttit och kommit på lekar man ska ha på midsommar. Ölbrannboll och 5-kamp. Har lite svårt att komma på ngt. Barnen ska med och sen har vi en gravid med också. Såå vad kan man göra så det passar alla??? Nu är ju barnen inte tillräckligt stora för att kunna vara med men vi ska ju inte dricka i all aktivitet.
Känner även att min visdomstand är på G upp nu så det värker lite lagom sådär i käften och upp mot ögat..
Nee nu ska jag ut och köpa en bok, ha en trevlig kväll. Själv så ska jag lägga mig och streckläsa..
Tjingtjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0