Gott skratt

Min största skatt



Idag har jag fått mig ett gott skratt. Lilleman har lärt sig att prutta med munnen så saliven bara sprutar :D Det gör han hela tiden. Såå gosig. :D Sen så har han rullar ett helt varv idag för första gången, han har kunnat vända sig från mage till rygg förut men idag tog han hela varvet. De ä mammas pöjk de.:P
har varit ute på "stan" och ätit lunch med Mamma och Marie, sen så gick vi hem och då fick jag fnatt och började rensa rabatter igen. Fick fina raka linjer. Men det tröttnade man på väldigt snabbt så då gick vi ner till Kolsnäs och badade. Fimpen sprang i direkt, det va nog väldigt varmt åt honom. Sen vaknade lilleman och då doppade vi fötterna. Mysigt. Så om vädret är fint på torsdag så har jag en dejt med Marie på kolsnäs. Hela dagen i solen och svalkande vatten. Nu snart så kommer Älsko hem från jobbet och då blire Kyckling och Potatis sallad. Sååå himla gott. Kollar tempen nu och den visar 27 grader ute och 25 inne. Sjukt varmt. Men man ska inte klaga. Är det inte för varmt är det för kallt. Så det är alldeles lagom nu ;)

Lilleman (TV) Alvin (TH)
Tremänningar :D Min prins är född 2 jan. och Alvin är född 3 april.



Jag och Skymberg i lördags

ååÅå
min gamla lägenhet, älskar denna tapet....

Neee men nu ska jag nog ut på en tur, ska ut och gå lite. Synd å sitta inne nu när vädret är som de är.
Vi hörs senare.. Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0