God mat

Har nyss ätit lasangette.... Gottigt.. Lilleman ligger och har tråkigt och Älsko har kommit hem från jobbet..
Nu jobbar han bara imorn också och är ledig sen med oss hela sommarn.. Ska bli roligt, kommer att åka till kusten och runt lite nu i sommar... Något förslag??
Är sugen på Astrid Lindgrens värld, men lilleman har ju inge skojj där just nu så vi väntar nog tills han blir lite äldre.. :D kanske blir bra sen när nr 2 har kommit ;)


Smååå söta fötter. *love*


Neeeee nu ska jag nog lägga mig och läsa... Ska även beställa lite mer böcker, så tråkigt när man måste läsa om alla böcker man redan läst. Bättre med nya spännande..


Ha en trevlig kväll :D
Hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det är att mys på hög nivå!! Kanske kommer ner och myyyser med er imörn :) om inte jag måste åka till akuten då jag skurit av mig näsan i sömnen ;)

2011-06-28 @ 22:50:34
URL: http://ninninmelin.blogg.se/
Postat av: Mimmiiiss

Kul att du är med! :)

2011-06-29 @ 00:02:23
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0