Myys med Melker en sväng i Karlstad

Har varit och hälsat på denna lilla krabat idag, Melker som han heter har varit själv hemma så jag har varit där och goosat lite med honom... Sååå sööt.


Efter besöket hos Melker så drog vi till Karlstad, skulle hitta mig en Midsommarklänning.. :D
Sååå jag hittade en och fann även ett par skööna skor...


Snygga skooor. :D Kommer från skopunkten.


Älska Klänningen.. :P Kommer från H&M...

Hittade även en virkad tröja och en snygg randig tröja som hänger löst med knappar i nacken..
Kuul o haandla lite.
Köpte även pilar så Älsko o jag kunde kasta pil när vi kom hem.
Det har blivit våran nya hobby. Förlorar alltid men övning ger färdighet.

Nu snart börjar Frya bröllop på tv4 som man ska se. Såå mysigt med folk som gifter sig.
Innan Nils kom så kollade jag på allt som hade med barn att göra, nu äre bröllop som gäller ;)
Slutar med att det blir jag som får fria när det är skottårr. :) Får göra de romantiskt då.

Jag hoppas att ni alla har haft en bra dag, tråkigt att solen inte kan stanna framme ett tag bara..

Till helgen så händer de grejjer.,,. Ska få MIN framsida då. :D En farstukvist med riktig trapp som sitter fast, nu har vi en som står lutad mot entrén och sitter fast i väggen med ett spännband, inte såå säkert med barnvagn som ska upp och ner varje dag.. Så snart kan man bjuda hem folk och dom känner sig välkomna. Ser ju ut som fffaen på utsidan. Ingen som vågar komma hit ifall det rasar ihop.. ;);) Men snart är det klart..

Ni ska bara se.. Lilleman sitter i gungstolen med Älsko och har däckat.. dom är såå otroligt sööta. Mina Prinsar..
Fimpen ligger bakom mig och sover.. Fotboll på tvn. Allt är som vanligt ;)

Mina goodingar..

Imorn om vädret håller sig så ska jag göra en stengång.. Har ju X antal redan men ska fixa ihop det snyggt runt dammen och där trappen på Altan kommer ner.. :D Kommer blii sskitbra tror jag. Sen ska jag kika på lite att lägga igen alla hål som jag har i trädgråden, måste så nytt gräs också. Men en sak i taget. Börjar med gången. ;)
Kommer bilder imorn på hur det tar sig..

Ha en trevlig kväll..
Tjingtjing

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh vilken söt misse!

2011-06-17 @ 12:02:13
URL: http://oursketchbook.com
Postat av: Anna

Så fin familj du har !

2011-06-19 @ 13:10:53
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0