Bilder är skojj


Jag och min Älsko.. :D

Jag kikade igenom den andra datorn lite och hittade mkt mkt kort.. :D
Såå kul me kort, roligt att se på riktigt gamla bilder.
Kommer några nu.. Ha så skojj..


Ninni min sköna..


Ninni och Jag. :D


Ninnis lillebror hade tävling som vi va på. :D


Härlig semester å Kreta.


Min Älsko:D Sååå fin


Skolresa, kommer inte ihåg men vi fick inte visa något inne i denna moské eller va de va..


Balen08, som jag mer än gärna gör om.


Student08.. Såå kuuul.


Lilleman ca 3 timmar bara.. :D Min skatt.. Mkt hår hade han när han föddes.. Hehe.Liten trollunge

Men nu måste jag kila.. Kommer mer bilder imorn.
Lilleman gråter och Pappa Jocke får inte tyst på honom. :DTjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0