Tippen, handla och läkarbesök

Nuuu har jag varit på tippen.. Slängt en jäkla hög med bröte ;) Ska laga lite mat åt lilleman för vi ska iväg på 6 månaders kontroll idag. Kolla så allt går enligt utvecklingen :D:D Sedan blire att åka och handla mat för veckan.
Älsko och jag är lediga hela sommaren ihop. :D Ska bli såå mysigt. Efter det så måste jag ut på Sunne och köpa en stor bukett av något slag. Från Pappa till Mamma.. Dom firar 25 år som gifta idag och pappa jobbar i Norge så han är inte hemma och kan fixa de själv.. Sååå då blir det min uppgift att ställa det på bordet tills mamma kommer hem ikväll :D romatiskt.

Haha lilleman har hittat tummen och suger på som bara den..
I Lördags så ställde sig Lilleman på alla fyra, krypställningen men inget mer hände.. kommer nog snart börja krypa eller så. Skulle vara skojj om han gjorde de.. Tänderna vägrar komma upp dom också... Det rinner ur munnen på honom och han BITER på allt som han kommer åt, förut bet han också men nuu biter han rejält...

Måste gå nu. ser att klockan tickat iväg, men ha en trevlig eftermiddag.. Hörs senare :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0