sovmorgon

har nyss vakant nu, så lilleman sitter och äter gröt. mumma de..
På loppisen igår så hittade jag ingenting, va massa skiit bara. Det fanns en sak som jag kunde tänka mig. Men den kostade 12000. En BUBBLA, min favoritbil. Måste ha en sån nån gång i livet iaf.. Såå söta.
Sen va vi ju på Vattenland igår och badade.. det va så himla kul. kallt blev det också men vad gör väl de.. Vi hade kul iaf..

Idag så blire att se på film med Fia och Marie tror jag. Älsko ska på jobbkalas. Sista natten med gänget som han säger.

Igår såg jag faktiskt en bra film, The beastly.. Den rekomenderar jag till er alla... Jättebra tycker ja.
Lite av en Skönheten och Odjuret saga. :D

Men nu ska jag gå och byta blöja och på med kläder på lilleman, sen blire en promenad ut mot Sunne..
Hörs senare..
Kraaamkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0