Målarfärg

Faaan också...... Skulle måla lite snabbt där ute. Men tror ni inte att jag lyckas att få färg på klänningen. Tänkte att det inte va så mkt så då kunde jag måla med dom kläderna jag hade. Men icke då.. Klart man ska bli straffad för de..
Men om jag minns rätt så är falu rödfärg en vatten baserad sak. typ. kan gå att få bort..
klumpiga jag. Tog ju sönder häftapparaten innan jag gick ut på Sunne också. Älsko vart rasande på mig. hehe.. men men. Han känner mig nu och vet att är jag med så är det alltid något som gått sönder när man är klar...

Ååååå just de.. Så på Red Riding Hood??! Såg den igår. Guud så bra.. Den va en Emmy film.. Gillagilla..
Ska se den nya X-Men filmen ikväll.(kanske) Beror på om jag får tag i den av Helén.
Lilleman har fått en gåstol.. han sspringer runt som bara den. det låter av den också så han trycker helvilt på alla knappar.. Såååå söt mammas prins :P

När vi va i Bjälverud så hittade jag fullt med kantareller.... Jag älskar att plocka men har aldrig smakat. Men vi stekte dom och åt på hårdbröd. Måste säga att det gick ner.. Gottgott..

Neee nu ska jag gå ut och  förtsätta måla.. =( Trååk. Men det måste bli gjort.

Pözzelipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0