Kört bil i värsta regnvädert hittills.

Fyy bubblan.. Skulle köra mamma o pappa på fest och det bara vräker ner.. Har intr kört i sådant väder förut, såg inte ens vägen. Fick liksom följa efter bilen framförs bakljus..?! (hmm de lät fel men ni fattar*)

Lilleman ligger och sover efter en jobbig dag. har varit mkt att göra idag. Vaken länge också :D Men nu har han sovit ett tag. Såå sött. :D:D
Passade på att köpa godis när jag ända var ute. Ska blii mumma. :D
Älsko och jag ska nog mysa lite nu. Ska ju hämta mamma o pappa i natt igen :(:( Urk*

Men man får väl ställa upp så många gånger dom kört mig hit o dit..

Dagens arbete......


Började lite smått på något som kommer att bli täckt av blommor och lite stenar. :D Nuu är det bara början, ska på med massor av matjord?? Om det nu heter så. :D Sen ska jag plantera och lägga dit ett fågelbad som tanten som bodde här innen har gjort. :D Ska lägga mosaik i botten och klä in den i jord och blommar. :D Kommer att bli skiiit fint tror jag. Men som det ser ut nu kommer det så ut sen fast lite större och stenar runtom hela "berget" :P


Framsidan av mitt vackra hus.... Kommer att bli fint när det blir klart.. Falurött och röda knutar och rött runt fönsterr.. Fönster och dörr blir vita och även räcker på entrén. Längtar tills jag får min riktiga trapp också... :D:D Skojjskojjskojjj. Hela framsidan kommer att bli täckt av grus/sten. Ska göra en gång ner mot vägen och även gräs kommer vara kvar  också. Så allt blir inte grusgång ;) Sen ska jag försöka hitta en gammalgammal möbel. Stål/järn?? Vita stolar med höööög rygg och svängda ben och ett bord som hör till. Det ska stå typ under fönstret på framsidan. Och breve kommer det bli massor med olika storlekar på krukor med blommor i att finnas :D Fiiiint va?? Jajjemenn ;)Kommer bli lite av det gamla stilen på huset..

Ha en trevlig kväll. Ska krypa upp under armen tättintill Älsko i soffan nu :D
Pusskalas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0