Kitchen self service

Sitter och funderar ut mat till torsdagen.. Funderar på smörgåstårta till gästerna. Vet att det kommer gå hem:P
Men även ha kallskuret och potatissallad osv.. kan nog bli bra. :D
Igår hade Fia och jag tänk ha en trevlig soffpotatiskväll, men 20.30 ringer Älsko och undrar om vi vill komma till strandcafé och bli bjudna på middag... hellyAaaaa. så vi gick dit och åt grillad kyckling m. klyftpotatis. Mycket gott..
Lilleman var vaken hela tiden och drog blickarna till sig ;) Sen gick vi hem, kändes så dumt att ha med en liten bebis till en fyllefest (för älsko och hans gäng), kändes som att folket kollade pga det... Men men. Det va mysigt iaf.

Idag så blire pizza och sen ska jag åka och hämta mamma och pappa i Kil.. Dom kommer från sthlm efter att ha besökt släkten. Men nu ska jag nog sätta mig och goooosa med Nisse och se på tv.

Hörs senare :D
Kraaamkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0