Jaaaa ni.??! Skojj dag

Idag ska vi till Bjälverud på 65års kalas:D Min svärfar fyller år. Tårta och paket :D Skojjskojj.
Ser ut att kunna bli en skön dag också. Ska ut och springa/power walk med Marie sen också :D

Här är min lilla prins 3 dagar gammal :D Togs samma dag som vi kom hem från BB :D Känns som en evighet sen.


Såhär fin är man på BB... Haha fy tusan. Och kolla in magen.. Ser ut att kunna spricka vilken sekund som helst.

Här är han ca 3 timmar :D MIN PRINS..   Vill äta opp han.. Såååå söt :D


Tog även lite grav kort också :D Kuul att ha kvar


Hittade en bra gammal bild på mig,.. Mörkhårit och allt ;)
Kommer meeeeera sen. :D Ska ut och åka bil nu hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0