Fimpen stör Nils

Hehe. varje gång jag ska ge Nils mat så sitter Fimpen slickad efter stolsbenen... Och Nils älskar Fimpen just nu. Går inte att få i han mycket mat när huvudet är riktat nedåt.. Och så är det väldigt kul att stå i stolen.. han har ju kommit på att man kan göra så, så det är ju prio ett i stolen iaf..

Ska kila ut på Sunne nu och köpa falu rödfärg. :D Ska måla det lilla som är kvar på ena sidan och sen ska vi börja isolera framsidan,. Måste bara få Lilleman att kunna somna så jag kan hjälpa till. Älsko har ju gjort allt jobb hittils. Synd om han. Hehe. :D

Kommer nog lite bilder sen på framstegen vi gjort idag. :D '
Kramelikramen

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh tack för din kommentar Emmy! Bra att höra hur andra har gjort! Ja det är lite jobbigt det där att man känner att man inte kan slappna av för snart kanske han vill ha mat:) Ska testa att pumpa ur iaf och ge honom nästa vecka tror jag, är rädd att han inte vill ha flaskan åsså har jag tomt med mat i brösten men han känner ju igen smaken så det booorde gå bra iaf ;) Allt är bara bra här annars! Vi trivs bra! Ska ta tag seriöst i hallen nu när J får semester t veckan :) Hoppas allt är bra med er också!

2011-07-13 @ 21:08:07
URL: http://www.fridawesterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0