Arbeta hela dagen



Har arbetat hela dagen nuu.... Så jag sätter mig vid datorn med lite melon :D Gött
Har kört grejer till tippen igen, krattat alla högar ute på framsidan så det blev rakt med gräsmattan (där vi har lite gräs) sen så har jag sopat asfalten utanför huset. har haft fullt med grejjer dör förut så sopbilen (den som borstar upp grus) har inte kommit åt, det såg för jäkligt ut.... Men nu är det bättre.

>Skulle ju fixa naglarna igår men Marie kom och spelade spel med oss ist. Hann bara fila dom lite. Men idag ska det bli gjort, bara Älsko kommer hem från tennisen.

Syns lite iaf, detta va innan jag började fila.. Såå långa och äckliga..
Men dom ska bli vita. :P


Kan sitta själv och leka nu.. Såå duktig.



Hemma hos Marie i Lördags. Spelade spel och drack lite. det va skitskojj. :D

Men ska måla naglarna nu :D Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0