Skymberg på besök

Sorry.... Har haft fullt upp med renovering så jag har inte kunnat skriva något. Sen har jag ju fått en iPhone så den är väldigt skojjig just nu.. Lilleman kryper snart också. Det syns att det inte är så himla länge kvar. :D Men man vet ju inte, kan ju ta ett tag till ;)

Ska snart fixa lite här hemma. Ska ut och måla och sen ut på Sunne poch köpa lite godis..

I onsdags var jag på innebandy träning också.. fy bubblan. Har ganska ont idag pom man säger så.. Kändes att det va ett tag sen sist jag tränade.. Men det är kul att komma igång. 11 september drar det igång med en DM match.. på Hemma plan så lilleman ska komma upp och kika på mamma.

Men ska dricka lite te nu med Skymberg.. Lovar att höra av mig senare :D:D ha en trevlig regnig dag.. Hehe...

Krammkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0